بافق- خبرنگار داور -در ساعت 10 صبح روز شنبه 19/9/84 جمعی از مردم بافق_ که از گروه های مختلفی بودند_ با حضور در دفتر امام جمعه این شهر ، اعتراض خود را نسبت به مطرح شدن آقای تفکری به عنوان فرماندار بافق اعلام کردند.
این گروه با این اعتقاد که آزموده را آزمودن پشیمانی آرد و با این طرز فکر که ایشان به عنوان یکی از طرفین اختلافات ریشه دار چند ساله اخیر در بافق نمی تواند شهر را به سوی سامان یافتن سوق دهد نگرانی خویش را از این انتخاب ابراز نمودند و توجه به نظر و خواست همه مردم را در این انتخاب خواستار شدند.
در این دیدار امام جمعه بافق ضمن اشاره به این که مسئولین رده بالای استان چنین اعتراضاتی را مخالفت با دولت احمدی نژاد قلمداد می کنند ، گفت: اگر دو هزار نفر هم جمع شوید تصمیم گرفته شده تغییری نخواهد کرد.
ایشان عدم توجه به نظر بعضی مسئولین در استان در انتخاب استاندار را یادآور شده و تاثیرگذاری چنین اعتراضاتی را بعید دانست. امام جمعه در پاسخ به سوالی مبنی بر این که نظر شما در مورد این انتخاب چه بوده است گفت : پس از انتخاب فرد مورد نظر این انتخاب را به اطلاع من رساندند.
(چند سال پیش تعدادی با انگیزه های جناحی و با اعتراضات خود استاندار وقت را از انتصاب گزینه مورد نظر خود به عنوان فرماندار بافق بازداشتند)

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا